tisdag 1 april 2008

something grabs a hold of me tightly

Åh, vad ni är gulliga, ni som läser. Det vet ni väl? Jag blev så glad att hjärtat höll på att sprängas av kärlek när jag läste era fina kommentarer till förra inlägget. Tack, snälla ni! Och ja, det känns lite bättre nu - trots att jag måste råplugga till en omtenta, istället för att göra en massa annat roligt (som att leta efter en fin klänning till bröllopet i sommar, picknicka med världens sötaste Tyra och syster yster eller plöja igenom min Angel-box). Och den här veckan kunde förmodligen inte ha börjat så mycket bättre, jag har fått fina komplimanger och det har nästan bubblat inom mig av glädje. Försöker ignorera prestationsångesten och de där tankarna som förpestar tillvaron. Jag förstår bara inte varför det pendlar så mycket ibland, ena stunden tycks jag ju vara nere och i nästa stund är jag glad igen. Nåväl, jag tror ändå att april blir en bra månad.

Här kommer förresten en liten lista på mina personliga favoriter över roliga klipp på youtube. Det här är humor på högsta nivå!

5. Borat går på fin middagsbjudning i USA (en bit in på filmsnutten)

2 kommentarer:

Marie Larsson sa...

härligt att humöret är lite bättre. livet är verkligen som en berg-o-dalbana. jag är precis likadan, det kan svänga fort! stor kram på dig1

nippertippa sa...

håll i hatten!: skönt att höra att det inte bara är jag som är lite knäpp. ;) kram, kram!