söndag 27 april 2008

öppna dina trötta ögon och släpp ut det

Tänk, nu är april snart över för den här gången. Ibland kan jag inte riktigt förstå hur fort tiden faktiskt går och ibland önskar jag att jag kunde få stanna kvar i de där ögonblicken som är så fina att jag inte vill förlora dem. Men idag är jag mest trött och suktar efter energi. Och vet ni vad som kanske skulle hjälpa lite? Om ni berättade lite om er själva, jag är nämligen så himla nyfiken på mina läsare. Jag känner redan till några av er, ni brukar ju skriva sådana fina kommentarer, men ni andra får gärna lämna en kommentar om vilka ni är. Jag har visst läsare i bland annat Sandviken, Jönköping, Malmö, Kalmar, Stockholm och Bunkeflostrand och jag är som sagt nyfiken av mig. Vad gör ni, vad tycker ni om, vad ogillar ni, vad drömmer ni om, har ni någon favoritfilm eller ett favoritdjur, när och varför började ni läsa min blogg, har ni någon förebild, har ni några dolda talanger? Berätta nu allt, sötnosar, och var inte blyga!

7 kommentarer:

Fatima sa...

Ja visst är det spännande att det är folk som läser det man skriver. Sånna man inte känner till! Hoppas många av dem berättar om sig för dig. Mig "känner" du ju redan. =)

Ann sa...

Jag läser! Men det visste du ju också... Hade den fina kjolen från Forever 21 ikväll när jag dansade swing. Det var så fint. Improviserad jazzorkester bestående av en kille som är med i föreningen där jag dansar och hans mamma och pappa. Sedan dansade en massa människor som är ur världseliten i Lindy Hop till när dom spelade. Man ville aldrig att det skulle ta slut. (Var bara tvungen att berätta, något måste man ju skriva om sig själv).

nippertippa sa...

fatima: ja, det är hur spännande som helst! men det verkar som om ingen vill avslöja sig själv... :(

ann: skönt att höra att du gör det. :) och vad kul att den fina kjolen passade dig! låter verkligen mysigt att dansa swing, önskar att jag också kunde göra det!

Anonym sa...

Vi kan ta min story och din med när vi ses. :)

Anonym sa...

Du har en läsare i Hultsfred oxå, å hon drömmer om ett eget hus i Brasilien ;)

Anonym sa...

Att jag läser vet du nog redan, och nu undrar jag om jag kan lägga till din fina blogg i min länklista?

nippertippa sa...

jossan: ja, det får vi göra!

elin: åh, vad spännande. du får gärna berätta mer, jag blir ju så himla nyfiken. :)

ak: det är kul att du läser, tycker jag. och självklart får du länka.