torsdag 10 april 2008

the long way around

Åh, äntligen börjar helgen närma sig igen! Den här veckan har, än så länge, inte varit särskilt givande eller rolig. Men jag har i alla fall börjat ta tag i vissa saker och har äntligen kunnat boka av dem på min att göra-lista. Har bland annat fixat med viktiga papper, rensat i garderoben och försöker nu skriva ett personligt brev som ska ge mig ett sommarjobb som socialsekraterare. Har dessutom lagt ut några auktioner på tradera, du kan kolla in dem här. Nu ska jag bara ta tag i städningen också, lägenheten är nämligen i stort behov av en stor vårstädning. Men det fixar jag nog imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag döööör, vilken fantastisk chanel-väska! och jag som snart fyller år! hoppas att du tar hand om dig i det fina vårvädret, jag vet att det var längesen, men jag tänker på dig och håller mig uppdaterad på din fina blogg! kramkram

nippertippa sa...

sofie: visst är den fin! det är bara att slå till, vettja. :) jag försöker iaf att ta hand om mig, det hoppas jag att du också gör. och jag tänker på dig också, det är kul att du har börjat skriva i din blogg igen. vi hörs, söta. kram, kram!