tisdag 19 februari 2008

till världens finaste lisa

Jag vill bara berätta hur fin och bra jag tycker att du är och hur glad jag blir när jag ser att du har skrivit ett nytt inlägg i din blogg, för jag känner oftast igen mig själv i varenda ord du skriver. Jag vill överrösa dig med kramar, glitter, ballonger, såpbubblor och allt annat som är fint och en massa kärlek, för du är en av världens finaste människor och det vet jag fastän jag aldrig har träffat dig. Vi får se till att träffas någon gång och då får vi såklart fika med varsin stor semla, eller hur? Glöm aldrig bort att du är bäst, Lisa! Puss och kram.

3 kommentarer:

Mary sa...

Jag vill också vara med och äta semla med så fina människor! :o)

Anonym sa...

oh, vad otroligt fint skrivet, jag blev så rörd att jag nästan började gråta! jag tycker ju exakt likadant om dig, du är så himla vettig och bra och cool!
jag hoppas verkligen att vi får ses och fika snart, det vore så mysigt. :)
du är så bäst, jessie! <3

nippertippa sa...

mary: det är klart att du också får vara med! :)

lisa: åh vad bra att du blev glad, sötnos! du är verkligen gullig, du. :) <3 <3