fredag 29 februari 2008

late at night i´m just a girl

Häromdagen var jag hemma hos mina föräldrar och då passade jag på att bläddra i några gamla fotoalbum, det är alltid lika roligt. Jag är väldigt nostalgisk av mig, jag tycker om att tänka tillbaka på min barndom, och det är roligt att mina föräldrar tog så många kort på mig och min syster när vi var små. Och eftersom jag själv tycker om att titta på andra människors barndomskort, så bjuder jag på några här, just for you. Enjoy!


Här fyller jag år och den typiska 80-talsfrisyren är ju självklar

Jag och storasyster i våra finaste 80-talskläder inför skolavslutningen


Här är jag typ 15 år, tillsammans med vår katt Liza


Här är jag en töntig Take That-galen tonåring med tandställning


Så här såg jag ut under min Broder Daniel-period

Och nu vill jag självklart se era fina barndomskort också, ok?

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad fina bilder, söta!
roligt att du hade en katt som hette liza, vi hade en hund som hette jessie när jag var liten. :)
och den sista bilden känner jag igen att jag sett förr. :) kram!

Fatima sa...

Vilken goding! Du var (och är) jättesöt och du har så fint leende! Jag är också supernostalgisk av mig. Kanske blir det en djupdykning i mammas album nästa gång jag är hemma ....

Anonym sa...

Haha..va gulligt =)

nippertippa sa...

lisa: åh, tack söta du! :) och vad häftigt att du hade en hund som jessie! det var förresten jättefina kort på dig som barn, som du lagt upp på bilddagboken. kram!

fatima: åh, vad snällt sagt av dig, tack kära du. :) ja, jag hoppas på att få se några fina barndomskort på dig då!

elin: thanks! :)