fredag 15 februari 2008

the only place you will be singing is in jail

Åh, jag vill verkligen ha den här ljuvliga och söta t-shirten. Johnny Depp måste ju helt klart vara världens vackraste man. Dessutom älskar jag filmen Cry baby. Och på tal om Johnny Depp, så bara måste jag se hans senaste film Sweeney Todd. Tim Burton + Johnny Depp = fantastisk film. Åh, han sjunger ju till och med i den filmen! Och har ni tänkt på att Johnny är supersnygg även när han är sminkad som pirat eller barbarisk mördare? Eller så är det bara jag som tycker det...

Nej, jag har definitivt inte något vettigt att skriva om just nu. Inspirationen vägrar att infinna sig och jag tenderar att tänka på ångestframkallande saker som jobbsökande och tentaplugg istället. Hjälp mig gärna lite på traven genom att svara i undersökningen här till höger.

3 kommentarer:

tintin sa...

Nej jag tycker detsamma. Han kan helt enkelt inte vara ful hur han än ser ut. Jag blir alltid lite kär i honom i filmerna..hahah

Hoppas ni får en bra helg,puss

nippertippa sa...

tintin: nej, det är helt klart en omöjlighet. jag är också lite småkär i honom, hur kan man inte vara det, liksom? ;) vår helg har varit mysig, hoppas att er också har varit det. puss!

Anonym sa...

dina personliga tankar är alltid de roligaste för mig att läsa om, eftersom du är så vettig och alltid sätter ord på vad jag känner. :)
men annars är jag ju intresserad av musik och film, så det är alltid roligt att läsa om också.
men vad du än skriver om blir det bra. :)