tisdag 19 februari 2008

dagens andra och tredje konstanterande

♥ Nu har jag fått ytterligare en bra anledning till att avsky och bojkotta affären Zara som uppenbarligen inte bara har minimala klädstorlekar utan även behandlar sin personal uruselt. Unket!

♥ Jag har hittat klänningen jag vill gifta mig i! På asos av alla ställen, för lite mer än 400 kr. Som hittat, banne mig! Nu fattas det bara ett frieri, förlovningsring i vitt guld, en fin brudbukett, en snygg och enkel håruppsättning och... ja, allt det där andra som hör till ett bröllop (men förutom kyrkan då, jag vill allra helst gifta mig borgerligt). Sedan är saken biff, som det så vackert heter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch, ja, jag bojkottar också zara, det är så sorgligt med sådana affärer...

åh, du skulle verkligen vara superfin i en sån klänning!
och du och p verkar vara ett sådant bra och fint par, så jag håller tummarna för att ni ska gifta er snart :)

nippertippa sa...

lisa: zara suger big time! åh, tror du att jag skulle bli fin i klänningen? kanske bäst att köpa den då, man vet ju aldrig... :) det är bra att du håller tummarna, söta! kram.