söndag 13 januari 2008

you are beautiful

Jag älskar verkligen den här låten med Mika och blir alltid så vansinnigt glad när jag hör den. Snacka om att bli peppad, liksom. Och ja, det blev en lyckad kväll igår, jag kände mig söt och cool, jag fick många fina komplimanger, jag hade vansinnigt roligt tillsammans med några av mina klasskompisar och jag tycker bara mer och mer om dem. Vad mer kan man begära? Jag tycker själv att det märks att mitt självförtroende har blivit bättre under höstterminen och det känns oerhört befriande. Äntligen! Som Gert Fylking skulle ha uttryckt det.

3 kommentarer:

Marie Larsson sa...

Härligt!

Fatima sa...

Gött (som vi säger här i Värmland). JAg var också på fest med människor jag inte kände i lördags (fast det var en liten fest) och det är så underbart när man märker att man kan släppa loss och vara sitt vanliga spralliga glada jag.

Önskar dig allt självförtroende i världen! 2008 är året då vi sopar golven med dåligt självförtroende och låg självkänsla! Kick ass!

nippertippa sa...

håll i hatten!: visst är det! :)

fatima: det är verkligen skönt när det blir så. varför ska man egentligen hålla på att oroa sig i onödan? jag är också med på att 2008 blir året då vi vinkar det dåliga självförtroende adjö, det fixar vi! :)