lördag 19 januari 2008

listen to the silence, let it ring on

Wow, efter mer än tre år är jag nu alltså färdigutbildad socialpedagog. Igår hade vi avslutning i kyrkan, det var fint. Kände mig stolt som en tupp över mina klasskamrater och över mig själv. Tänk, vi fixade faktiskt det! Och det är tur att jag kommer att få träffa dem flesta igen, nästa vecka fortsätter nämligen en kompletteringskurs och till sommaren kommer jag att vara färdigutbildad socionom också. Sedan är det dags för verkligheten. Ingen mer skola. Det känns fortfarande lite läskigt att tänka på det. Men det blir nog bra, det tror jag. Ikväll ska jag och P fira med mexikansk mat och film. Ska äntligen få se Control och den kommer säkert att vara så där smått fantastisk som jag antar att den är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis grattis! och kram ;)

Anonym sa...

grattis grattis.