onsdag 9 januari 2008

confusion in her eyes that says it all

Idag fick jag en kalender för 2008 från Elle med posten, den innehåller horoskop för varje månad och uppenbarligen är januari månaden då jag ska försöka pigga upp mig själv med mycket vitaminer (jag är förresten lejon, men kan inte känna igen mig själv i de egenskaper som är typiska för lejon; jag är ingen ledartyp och tycker inte om att stå i centrum). Så nu ska jag bunkra upp med vitaminer och hoppas på att jag slipper bli uppäten av januari och det oändliga mörkret. Och sedan finns det ju de själsliga vitamininjektionerna som också hjälper till:

* att busa och mysa med världens gosigaste katt
* att kramas med världens finaste pojkvän
* kylie minogues senaste låt som får mig att vilja dansa, dansa, dansa
* den kommande Sverige-premiären av filmen Control
* shoppingrundan jag har planerat in imorgon
* semlan jag ska äta imorgon, när jag är klar med min shopping
* världens bästa buffy som alltid kommer att finnas nära hjärtat:


Inga kommentarer: