måndag 14 januari 2008

smärtan av att ha ett tråkigt liv

Du är min idol, Annika Norlin! Åh snälla, kan vi inte bli bästisar? Då skulle vi kunna dricka vin ur fina vinglas i kristall och äta lyxiga chokladpraliner, ha högläsning ur Edith Södergrans diktsamlingar, måla varandras tångalar röda, prata om kvinnorna vi beundrar och männen vi tycker är vackra, ligga under en filt och gråta till slutscenen i Eternal sunshine of the spotless mind och skratta så där som bara bästisar kan skratta när de är tillsammans.

5 kommentarer:

Kulturkoftan sa...

Du kan få mig om inte Annika svarar på detta inlägg! Jag vill göra allt det där, låter fantastiskt.

nippertippa sa...

sofia: åh, vad fint det skulle vara!

Marie Larsson sa...

Jag vill också vara med!

nippertippa sa...

håll i hatten!: det är klart att du får vara med!

Aila-lisa sa...

Oh precis vad jag har gått och tänkt de senaste veckorna skiftar mellan säkert och hello. Just nu är det Nothing like you (when you`re gone).
Hon är världsbäst.