lördag 12 januari 2008

tonight´s the night

Ikväll ska jag gå på fest och det känns både kul och lite läskigt. Jag kommer att känna typ 8 av totalt 50 eller 60 människor på den där festen och tänk om det är bordsplacering som gäller vid middagen? Ve och fasa. Men jag försöker peppa mig själv, jag vill att det ska bli en rolig kväll och jag vill inte känna mig blyg eller nedstämd. Jag vill vara avslappnad, snygg och partyglad. Jag skrev ner en liten lista med saker som jag tycker om med mig själv och den ska jag läsa flera gånger idag, det kanske hjälper?

* Jag har fina ögon
* Jag är bra på att ge andra människor komplimanger
* Jag har ett härligt skratt och ett fint leende
* Jag tycker om att ge bort presenter till människor i min omgivning
* Jag är en bra lyssnare
* Jag vågar vara impulsiv

Ja, härmed har jag bestämt mig för att jag kommer att vara snygg, självsäker och cool ikväll! Så det så.

4 kommentarer:

Marie Larsson sa...

- du har en jättehärlig röst
- du är söt
- du är bra på att skriva

nippertippa sa...

håll i hatten!: vad gullig du är! nu blev jag genast lite gladare. kram!

Kulturkoftan sa...

Hoppas din fest var bra för dig! Du är jättesöt och jag tycker om dig.

nippertippa sa...

sofia: tack, snälla du. det blev en fin kväll. blir alltid så glad av dina fina kommentarer och jag tycker verkligen om dig också. kram!