torsdag 26 juni 2008

that girl she holds her head up so high

Hörrni, jag måste bara fråga: funkar den här outfiten? Tänkte ha svarta leggings till också. Eller ser det bara tokigt, fånigt eller barnsligt ut? Jag tänkte nämligen bära det på Tyras 1 års-kalas nu på söndag, men kan inte bestämma mig för om det passar ihop eller inte, så ni får hjälpa mig lite (det går att klicka på bilderna).

På tal om mode så har jag hittat en ny favorit bland alla dessa modebloggar. Rybel bloggar varken om Olsen-tvillingarna, bantning eller annat skräp som så många andra gör, hon inspirerar istället med sin coola klädstil och sina fina kurvor!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker absolut att det passar att ha på tyras kalas! :)
och jag gillar också rybels blogg, trots att jag inte gillar modebloggar annars.

Emelie sa...

jättefin outfit ju =) blir snyggt med lite svart till också tycker jag. tack för länken till hennes blogg, visst var det henne vi pratade om? förresten ska vi nog ut på lördag, debaser kanske, vill ni me? kram!

Anonym sa...

Jag tycker det ser jättebra ut! Så skulle i alla fall jag känna mig kalasfin.

nippertippa sa...

lisa: tack, söta du. då kör jag på det. :)

emelie: åh tack! alltid bra med smakråd ju. :) ja, det var den bloggen jag menade när vi pratades vid, visst är den bra? hmmm, tror att jag hoppar utgång imorgon, eftersom det är kalas sedan på söndagen... men kanske nästa helg. eller så kan vi ta en fika i veckan? kram!

ak: åh, vad bra. ja, jag tror faktiskt att jag kommer att känna mig kalasfin. :)