onsdag 25 juni 2008

just don´t know what to do with myself

Alltså, varför plågar jag mig själv med att läsa Sofi Fahrmans blogg? I don´t get it, det kliar ju i hela kroppen av irritation och frustration. Note to self: utsätt dig inte för irritation och frustration i onödan. Nej, jag ska nog gå och bädda ner mig istället och läsa lite i Bitterfittan av Maria Sveland (den är smått fantastisk). Fast innan dess ska jag faktiskt busa lite med Betty, som är så himla lycklig över att slippa tratten att hon busar och står i mest hela tiden och hon måste helt enkelt vara världens gulligaste katt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen jag gör likadant. Kikar in hos både hotspot och Modette-Eleonore flera gånger i veckan, och får jämt samma känsla av att min garderob ALDRIG kommer duga. Duga för vem, kan man ju undra. Varför lär man sig inte?

Anonym sa...

jag tycker också väldigt mycket om bitterfittan. :) har du läst maken av gunn-britt sundström? om inte rekommenderar jag den :)

Anonym sa...

Visst är den bra!? :-)
min verkar ha förkommits i utlåningen dock... :-/

/A

nippertippa sa...

ak: usch ja, varför utsätter man egentligen sig för det, det är frågan. men det är kanske lite som en bilolycka som man inte kan sluta titta på, eller nåt... men visst duger vi som vi är!

lisa: åh tack, kära du! ska jag genast kolla upp. :)

anders: jupp, sjukt bra! :)