torsdag 19 juni 2008

dagens lilla utbrott

Shit, vad provocerad jag blir av Pernilla Wahlgren. Hon är ju banne mig lika läskig som Carola (och det säger inte lite, det). Det är något onaturligt över henne och just nu får hon mig att se rött. Pernilla verkar vara en aning bitter och skriver i sin blogg att man inte behöver prestera något för att bli kändis idag och att ett bra grepp att ta till är att skaffa sig jätte-silikonbröst och blondera håret. Hon påpekar att det finns tjejer som gör allt för att hamna i rampljuset och nämner då Natacha Peyre. Pernilla må ha rätt i att man inte behöver göra särskilt mycket för att bli kändis idag, men hennes hyckleri får mig att se rött. För Pernilla har ju själv vikt ut sig i Slitz, eller om det var Café. Men det värsta av allt är ändå tricket som hon kör med för att säkra sin plats i rampljuset: hon viker ut sina barn. I varenda mamma-tidning får man ju se Pernilla posera med sin lille son Theo och om jag ser ett sådant omslag till får jag banne mig spader. Det är hon och Tilde de Paula som älskar att vika ut sina barn i tidningarna och jag förstår verkligen inte varför man vill göra det. Nej, då tycker jag mycket bättre om Natacha, hon har i alla fall något bakom pannbenet. Spana in hennes blogg, vettja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och, Pernilla är ju verkligen född rakt in i rampljuset, så att prata om prestationer och icke-sådana i hennes sits...tjaa...jag håller helt med om barnutvikandet, jag förstår inte hur man som offentlig person kan göra så.