fredag 12 september 2008

in the middle of our street

Om en vecka flyttar vi till vår nya lägenhet, jag försöker att inte få ett nervöst sammanbrott när jag tänker på det. Låt mig bara säga som så att man samlar på sig en hel del grejer under årens gång. Och vi har inte börjat packa ännu... Men jag har i alla fall rensat klart bland alla tidningar, böcker och kläder och det är väl alltid något. Det känns både kul och jobbigt att flytta av en del olika anledningar, men jag är nog ändå mest glad över att få göra något praktiskt och att få tänka på konkreta saker (istället för att bara sitta hemma och deppa över hur värdelös och obehövlig jag känner mig).

Nej, det är nog dags att sova nu, jag ska nämligen klippa mig vid 10.45 imorgon. Och jag hoppas att det får mig att må lite, lite bättre.

2 kommentarer:

tintin sa...

så spännande med ny lya..har varit lite off på sistone men vad är det för fint ställe ni ska flytta till och hur stor är den och du måste lägga upp massa bilder .Jag är så nyfiken sweetie.Som vanligt lika välskrivet och förresten så var du sjukt söt som liten också.
Puss

nippertippa sa...

tintin: ja, det är det verkligen! vi har köpt en lägenhet, den ligger ganska nära där vi bor nu, men det är lite lugnare där och det känns skönt. är en trea med balkong, den är jättefin! kommer bilder så småningom. ha, ha, ja som liten var jag faktiskt ganska söt. ;) hoppas att allt är fint med dig och familjen! puss och kram!