måndag 8 september 2008

you know that we are living in a material world

Men åh, kolla vilka fina klänningar de har fått in på asos! Jag vill verkligen ha alla dessa ljuvliga kreationer, precis så där skulle jag nämligen vilja gå klädd i höst (med en stor kofta, tjocka strumpbyxor och slitna stövlar till, så himla fint!). Tyvärr har jag inte råd, så jag får väl nöja mig med att tråna efter dem. Och hey, det är ju faktiskt inte så långt kvar till jul... typ. Bilderna är från asos och det går att förstora dem genom att klicka på dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den längst ner till vänster känns mest Nippertippa, så som jag föreställer mig henne... Dvs. Du! :-)
Glöm de andra, så behöver du inte bli sexfaldigat olycklig över vad du inte kan få. Och som du sa. Det är snart jul. I drömmen om en av dem kan du hysa enfaldens förhoppning. Å så får vi se vad som droppar ner till verklighetens vackra kreation att iklädas Nippertippa irl; Tjusighetens brud!

Hälsningar!
:-)

nippertippa sa...

anders: men åh, vad läskigt (eller nåt) för det är ju min favorit! ;) ha, ha! det verkar som om du känner mig ju. oj, jag har nog aldrig förr blivit kallad tjusighetens brud, men det låter ju fint. :) kram!