lördag 27 september 2008

it all begins again when it ends

Oj, den här veckan bara försvann så där helt plötsligt och nu är det visst söndag igen och jag känner mig bakis och blåslagen. Förra veckan var veckan from hell, men den här har varit bra. Igår festade jag med Emelie, det var hur kul som helst (och precis vad jag behövde). Jag har dock en tendens att dricka lite för mycket när jag är ute, jag vet inte om det är min ålderskris som spökar kanske. Igår resulterade det i alla fall i att jag ramlade från scenen på KB (ett fall på ca en meter) och höll på att tappa andan och idag är mitt ena lår helt blåslaget. Tänkte först visa en bild på det, men jag ska nog bespara er det. Jag blev så exalterad över att Kitty Jutbring spelade fantastiskt bra musik (Britney Spears, Roxette, Depeche Mode, åh all denna nostalgi!) så jag tappade visst besinningen... Så kan det gå. Och ja just det, vi lekte katt igår också, det var kul. Kattmasken köpte förresten min mamma till mig när jag gick i mellanstadiet och vår klass skulle ha maskerad, jag minns att jag blev sur när jag inte vann priset för bästa utklädnad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mkt för en riktigt rolig kväll igår!

Hur är det med dig? Kan du stå på benen? Såg riktigt läskigt ut när du föll så förstår om det gör ont idag =(

Du får slappa loss o ha det så bra idag, kram på dig! ses snart igen =)

nippertippa sa...

emelie: tack själv, söta du! det var riktigt skoj, fastän jag föll... ha, ha! känner mig lite mörbultad, men annars är det bra. :) hoppas att det gick bra att cykla hem och att du haft en fin söndag. ja, vi hörs och ses snart igen, hoppas jag. :) kram!