fredag 5 september 2008

det kommer bara leda till nåt ont

Igår började en av de två kurser jag ska läsa i höst och hjärtat började fladdra och jag fick ont i magen när jag satt där och lyssnade på all information kring kurslitteratur, poäng, grupparbeten (hjälp, hjälp, hjälp!) och betyg. Jag vill ju egentligen inte det här, jag är skoltrött och känner mig färdig med skolvärlden. Men jag antar att det är bättre att plugga på deltid än att inte göra någonting alls, jag håller nämligen på att bli knäpp av att bara gå hemma varje dag...

Den här kvinnan skrämmer förresten nästan livet ur mig, hon är ju så förbannat läskig. Nej, måtte nu jänkarna välja Barack Obama for president istället för Sarah Palins lika läskige polare. Annars är det väl mer eller mindre kört, antar jag.

Inga kommentarer: