fredag 19 september 2008

she works hard for the money

Imorgon flyttar vi alltså och jag känner mig en aning stressad. Åter igen har jag tyvärr fått bevisat för mig att man inte riktigt kan lita på andra människor; säljarna hade slarvat något enormt med flyttstädningen och dessutom lämnat kvar en massa saker som vi inte vill ha. Så nu måste jag rensa ut skiten som är kvar och anlita en städfirma som kan komma och städa där idag (och så skickar jag fakturan till säljarna, såklart). Tur i oturen att jag inte har något arbete då ju. Alltså, jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker. Det ska bli så himla skönt när allt det här är över, det har varit en ganska jobbig vecka.

Förresten så är jag ganska säker på att jag har världens gulligaste pojkvän, han kom på en rolig historia häromdagen:

Det var två rådjur som träffades, då sa den ena:
- Vad har du hjort?
- Jag har hjort mig ren, svarade den andra.

Ha, ha, ha! Ja, ni förstår väl varför jag älskar honom så mycket?

2 kommentarer:

Fatima sa...

Störiga människor. Vad trodde de? Att ni inte skulle märka något eller vad?

Rolig historia ha ha ha Älskar sånna vitsar.

Anonym sa...

Bästa vitsen! Vilken kille!