måndag 25 augusti 2008

this ain’t just any kind of party

September närmar sig och jag börjar se fram emot hösten, men det är så mycket som skaver och kliar under huden och jag vet inte hur eller var jag ska börja för att ordna upp saker och ting och jag försöker förtränga alla jobbiga tankar, men det känns bara så himla svårt ibland. Jag försöker aktivera mig så gott det går, jag söker nya jobb hela tiden och jag är så glad över att jag åtminstone inte är ensam, jag har världens finaste kille och de gulligaste vännerna. Vi var förresten ute i fredags, det var hur kul som helst. Middag ute och sedan party är ju nästan lite vardagslyx. Men det märks att jag börjar bli gammal, jag kände mig bakis hela lördagen och söndagen och orkade inte göra så mycket mer än att kolla på Buffy. Men hey, det är smällar man får ta.

Inga kommentarer: