onsdag 13 maj 2009

got me addicted to your love

Jag har onda aningar, min magkänsla säger mig att det är något som inte riktigt stämmer och det gör mig livrädd. Tankarna blir alldeles för stora och flyger iväg, jag vet inte om jag kan hantera det. Jag hatar den här känslan och jag är beredd på en flod av tårar eller något. Äsch, jag vet inte, tiden får väl avgöra om jag har rätt eller fel. Behöver bara skriva av mig lite, jag har aldrig varit särskilt bra på att vänta tålmodigt.

Sitter och lyssnar på kärlekslåtar och håller på att bli galen, jag måste nog gå ut och ta en promenad istället. På något lustigt sätt vill jag att timmarna ska rusa fram, samtidigt som jag vill att tiden ska stanna. Hur ska det här sluta?

2 kommentarer:

maria sa...

ibland är din blogg som en spegelbild.
jag känner också så.
kram på dig, vännen.

var tvungen att skicka med lite smått och gott. fina saker.

http://www.youtube.com/watch?v=NzifA0lwnpc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=N8er3gUg4ZA&feature=related


tänkte inte på det förrän jag såg klippet nu. "duckie" är ju "alan" i two and a half men :)
min personliga favorit.

http://www.youtube.com/watch?v=9ym9j0faWIw&feature=related

vilka är dina highschoolfilmfavvisar?

nippertippa sa...

maria: åh, kära du! vad glad jag blev, det var fina klipp du hade hittat. breakfast club och pretty in pink är nog favoriterna (har t.o.m skrivit b-uppsats om pretty in pink), men jag gillar även sixteen candles, some kind of wonderful och girls just want to have fun. vad skulle man göra utan alla dessa fantastiska filmer? ha ett mycket tråkigare liv tror jag i alla fall. ;) kram!