tisdag 19 maj 2009

fly like paper, get high like planes

Kan inte sluta lyssna på låten Paper planes med M.I.A, jag älskar´t! Dessutom är M.I.A inte bara talangfull, utan även cool och snygg, så jag blir glad bara av att tänka på henne. Överlag känner jag mig glad just nu, min oro har blåst bort och helgen var fin. Och imorgon är det äntligen dags för Florence Valentin-spelningen!



Såg förresten att niotillfem-Sandra skrivit följande på twitter: "idag: champagne med jordgubbar till mellanmål, cykelturer i spöregn, mozzarella till middag och massvis med äpplen efteråt". Alltså, är det ironi eller på allvar? Ska man skratta eller gråta? OMG.

5 kommentarer:

Ann sa...

Men idag skrev hon att hon haft den sorgligaste morgonen på hela våren. Klart att hon också har dåliga dagar. I love Sandra.

Emelie sa...

Jag håller med dig. OMG alltså!

Kulturkoftan sa...

Ann, vad heter hon på Sockerdricka? Skulle vara intressant att läsa och kanske få en lite mer nyanserad inblick.

Marie sa...

Jag såg också det o höll på att skratta ihjäl med. Det är humor alltså.

maria sa...

gillar också M.I.A. cashing! ;)

ha det så fint på spelningen söta!