onsdag 18 februari 2009

and she knows just what to do

Jag har blivit utmanad av Tintin och jag älskar ju bloggutmaningar. Jag har alltid tyckt om att skriva roliga listor eller svara på kluriga frågor och när jag var yngre hade jag enormt många brevvänner och vi brukade alltid skicka små häften fyllda med frågor till varandra (så kallade FB- och SLAM-böcker), det var hur kul som helst. Oh well, åter till utmaningen. Så här löd reglerna: gå in i mappen "mina bilder", gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den , utmana sex andra personer och länka till dem.

Det här är en bild på mig och Emelie och den togs när vi festade en kväll i somras. P stod bakom kameran och vi spexade loss och lekte bland annat modebloggare innan vi gick ut och åt (vi åt inte förrän halv tio!) och det var en sjukt rolig kväll. Åh, jag längtar förresten till den 7:e mars nu. Då ska jag nämligen ha en tjejkväll tillsammans med mina bästisar och då ska vi festa, sjunga singstar, dansa och slå klakarna i taket. Girlpower! Som Spice Girls skulle ha sagt.

Jag utmanar förresten alla som känner sig manade.

3 kommentarer:

Fatima sa...

Jag och Kulturkoftan höll också på med SLAM och FB i 6an. Jag hade kanske 20 brevvänner när jag höll på som mest ha ha

Jag har också gjort denna utmaning i min blogg. Jag är som du...älskar utmaningar !

Anonym sa...

åh, nostalgi! :)
slam-tiden, det var så länge sedan, men jag minns det som igår.

nippertippa sa...

åh, vad kul att ni också har sysslat med det. :) nostalgi på hög nivå!