onsdag 18 februari 2009

if you never try you´ll never know

Det förvånar mig faktiskt inte ett dugg att den här tatueringen sitter på en kille som heter Conny och att han kommer från Göteborg. Jag har aldrig förstått mig på den där sortens Göteborgshumor. Hur kan man ens överväga att tatuera in något så groteskt? För att inte tala om det här? Skrattet fastnar någonstans i halsen när man ser sådana bilder, det känns ju mest lite sorgligt. Jag tycker dock att det är ofantligt vackert att tatuera in många färgglada tatueringar på armarna, särskilt på tjejer, men är alldeles för feg för att göra några själv (jag får nöja mig med de tre små tatueringar jag har). Åh, jag älskar rockabilly-looken!

Ni läser väl förresten Bloggfrossa? Roligare blogg får man leta länge efter. Det var där jag hittade bilden på Conny och det var också där jag hittade den här sjuka sidan. Är det verkligen på riktigt? Nej, det kan det väl ändå inte vara?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pröva att beställa så får du se om det är på riktigt. :P
Tatueringen med tennisspelaren (?) var nog den roligaste jag har sett. Faktiskt.
Och du skall vara glad att du är för feg, säger jag som den konservativa kärring jag är.
Måste dock erkänna att jag tyckte om Kittys tatueringar. Tyckte även hon verkade vara både smart och rolig, tills jag såg henne i Let's dance. Nu är tyvärr omdömet sinnessjuk.

nippertippa sa...

michaela: ha, ha, det vågar jag ju inte! ;)
ja, det var en ganska rolig tatuering, men hur kan man stå ut med den livet ut? ha, ha!
kitty har superfina tatueringar, men nej, jag vågar inte göra några själv och det är kanske lika bra trots allt...