fredag 2 januari 2009

what do you see when you turn out the light?

Mina fina vänner är trots allt ändå det bästa med 2008. Jag kom att tänka på det häromdagen; 2008 var året då jag började umgås flitigt med några av mina fina internetvänner och jag slipper numera att känna mig så himla ensam i den här staden. Jag blir alldeles warm and fuzzy bara av att tänka på det.

Jag hoppas att 2009 innebär stordåd, glädje och lycka för mig och mina vänner. Det bara måste bli så, jag har kroknat på oturen, eländet och tröttheten nu. Jag hoppas på mera ork, förändringar och mindre prestationsångest det här året.

Så här såg det förresten ut när jag och mina vänner firade sista dagen på 2008 tillsammans (och ja, jag har kommit på att det är väldigt roligt att låtsas att man kommer från Stockholm när man är onykter):

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, rolig stockholmsdiss! ;)

nippertippa sa...

lisa: hi, hi, inget illa menat söta du ;)