måndag 19 januari 2009

what reasons do you need to be shown

"Måndagen den 19 januari har av en expert utsetts till den mest deprimerande dagen genom tiderna" skriver Aftonbladet och jag är härmed tacksam över att dagen snart är slut. Jag har inte varit utanför dörren idag, har istället spenderat den mesta tiden framför datorn. Jag har dessutom försökt nå några personer via telefon, gällande ett jobb som jag verkligen vill ha, men jag har naturligtivs inte fått tag i någon. Jag får alltid hjärtklappning och blir hemskt nervös när jag ska ringa viktiga samtal och nu ångrar jag mig nästan att jag lämnade ett (nervöst?) meddelande på en persons telefonsvarare, för hon har inte ringt upp mig och jag måste härmed ringa imorgon också (jag blir knäpp av att gå och vänta på ett telefonsamtal). Oh, the humanity. Jag hoppas på en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer: