tisdag 6 januari 2009

in case you were wondering

Idag är jag faktiskt lite gladare. And why? För att Top Model omgång 769, nej 11 menar jag ju, börjar om en halvtimme (ja, jag tycker fortfarande att det är underhållande att titta på) och för att jag har köpt biljetter till en spelning med A Camp, som går av stapeln i början av april. Whee! Ibland behöver man verkligen ha någonting att se fram emot. Bara tre dagar kvar att jobba, sedan är det helg och då kommer P hem igen. That´s hot (som Paris och Nicole skulle ha sagt)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, nu blir jag avundsjuk ska du veta! a camp...åååh. ;)

kram.

nippertippa sa...

maria: hi, hi, ja det ska verkligen bli kul. :) spelar dem inte någonstans uppåt i landet också? i jönköping tror jag dem gör. men det är kanske för långt att åka för dig? kram!