söndag 4 januari 2009

you sure have changed since yesterday

Årets första söndag har faktiskt varit ganska meningslös och saknaden kryper i min kropp. Jag har tröstätit chips, klippt min lugg, gosat med Betty, läst Claras artikel i Expressen och konstaterat att jag inte alls håller med henne om att det behövs mer religion i skolan (och jo, vetenskapen är mer objektiv än religionen eftersom vetenskap handlar om konkreta och verkliga saker som går att mäta, medan religion handlar om vandringssagor), slötittat på The Hills (och nu tittar jag på Rapport till Himlen), kommit på att jag inte är ett dugg fotogenic tack vare Facebook, läst lite i Människohamn och pratat i telefon med mamma. Nu måste jag dessvärre diska den stora högen med disk som väntar på mig, men jag ska nog dricka en kopp te först och kolla klart på Rapport till Himlen och därefter ska jag minsann spana in om det finns några fynd att göra på tradera. Och imorgon är det visst dags att börja jobba igen och jag hoppas att veckan passerar förbi i turbofart.

2 kommentarer:

Emelie sa...

du är ju jättefin på alla fotona kära du. vill inte att du ska tänka så..

jobbar du på tisdag också? ska vi fika nåt i veckan? det gör jag gärna. vi har köpt ett roligt buzz spel till vårt playstation också som vi borde prova =)

ha det så bra söta! kram

nippertippa sa...

emelie: gullig du är, men jag blir verkligen ful på bild ibland. oh well, sånt är livet. ;)

ja, jag jobbar imorgon också... sjukt segt. sitter på jobbet nu och räknar ner minuterna tills jag får gå hem. suck... men ja, jag träffas gärna något i veckan, när passar det dig bäst? åh, vad roligt med playstation! blir också sugen på att skaffa ett ju. :) hoppas att du har det bra, söta. vi hörs, kram!