fredag 30 januari 2009

so don´t you ever fear

Äntligen går årets längsta månad mot sitt slut och äntligen har det börjat ljusna något. Det känns som om jag har befunnit mig i en januarikoma eller varit med om någon slags kris, eftersom jag har funderat och tvivlat över alla mina livsval och känt mig hur vilsen som helst. Men nu när februari väntar runt hörnet känner jag mig dock inte lika vilsen längre och det känns som om jag har grubblat klart över vissa saker och ting. Jag är fortfarande tokkär i världens finaste kille, jag har världens bästa vänner och jag älskar trots allt mitt liv (även om det känns en aning stillastående ibland). Jag har till och med fått ett positivt besked gällande mitt drömjobb (som vikarierande skolkurator) och väntar i princip bara på att det ska lösa sig med praktiska saker innan jag kan börja jobba.

Dessutom har jag shoppat hur mycket som helst på sistone (och jag kan inte låta bli att bli lycklig av shopping). Blir så glad av att se att 90-talsinfluenserna håller i sig, det finns många fina vårkläder ute i affärerna. Men nu får jag nog vänta med att shoppa fler vårkläder på ett tag... Det har förresten efterlysts fler bilder på bloggen, så här kommer några. Men det där med att leka modebloggare är nog inte riktigt min grej, jag är inte så duktig på att ta kort på mig själv. Oh well.

8 kommentarer:

Anonym sa...

å kul med uppdatering! blir ju jättenyfiken på vad ditt drömjobb är? Är det samma som för mig månne? Trevlig helg! (TGIF!!!)

nippertippa sa...

marie: hi, hi, vad gullig du är! ja, har ändrat i texten nu och det är ju samma jobb som du har. jag kommer kanske att bombadera dig med frågor och be om tips sen. ;) trevlig helg själv, kära du. kram!

Anonym sa...

så coola o snygga kläder, passar dig jättebra, så fin så..:)

Anonym sa...

du är ju jättefin på korten! :)
och jag hoppas det kommer gå bra på jobbet.

tycker också att det är kul när du uppdaterar :)
kram!

Emelie sa...

Kjolarna sitter ju kanon på dig snygging =) Så roligt med shopping - woho. Får går på stan snart igen och leta lite skor eller hur?

Ha det nu så mysigt ikväll! Kram

Anonym sa...

åh, grattis, grattis! vad glad jag blir!
jättefina bilder, verkligen! på dig och din coola frisyr och på de snygga kläderna. :)
kram!

Anonym sa...

Åh GRATTIS! Gud vad kul. Fina kläder också :D

nippertippa sa...

tack, alla ni fina, för era söta kommentarer som värmer och gör mig hur glad som helst! puss och kram på er!