tisdag 15 juli 2008

let´s just fall in love

I lördags var jag och P på bröllop. Det var min barndomskompis Marleén som gifte sig, jag har inte träffat henne på tre år och därför kändes det lite nervöst innan. Men det blev en fin dag och det var en trevlig bröllopsfest. Jag träffade några gamla klasskompisar också och tänk vad fort tiden går! Det känns faktiskt nästan som om det var igår som vi var tolv år gamla och lekte tre varv runt huset, skrev om våra framtidsplaner i Mina Vänner-böcker, mimade till Lili och Sussie-låtar, tittade på Dallas varje lördag och skrev anonyma kärleksbrev till varandra. Åh, vad jag längtar tillbaka till den tiden ibland!


2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder! jättefina ni är. och din klänning sen... :)

nippertippa sa...

maria: åh, tack söta du! visst är klänningen fin, jag är så glad över att jag fann den. känner mig nästan som en cool countrysångerska i den. ;)