onsdag 16 juli 2008

just a little somethin' to break the monotony

Yes, nu är det äntligen dags! Imorgon bär det nämligen av till Kroatien för sol och bad i tio härliga dagar. Jag har packat alldeles för mycket och längtar dessutom redan ihjäl mig efter Betty som befinner sig hos mina föräldrar. Men det ska bli så himla skönt att komma iväg och jag hoppas att det blir fint som snus. Tjuvar göre sig icke besvärade då vi har lägenhetsvakt och inget av större värde i våra ägor. Får se om jag kan blogga något under tiden, annars ses vi när jag kommer hem igen och då lovar jag att visa en massa bilder. Ha det gott så länge!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig semester!! Väl unt dej.. tänkte sända två tips;

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1256515&BroadcastDate=&IsBlock=1

med lyssnarnas sommarvärd Yrsa Walldén vilket är ett väldigt bra program, samt (som jag snubblade över igår);

http://www.sr.se/LaddaHem/P1/sommarserier2008/OAM/OAMPGM1_Orgasmens_historia.mp3

/A

Anonym sa...

Så var det hela länken då, förhoppningsvis...

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1256515&BroadcastDate=&IsBlock=1#

/A

Anonym sa...

Hoppas att ni får det underbart där nere! ta vara och njut, sen kryper ju vardagen in så fort.. Vart i Kroatsien ska ni? jag & fredrik funderar själva på att åka ner dit..

tintin sa...

hej gums. Ha de super i kroatien och ta väl hand om er.Här i sverige är det tokvarmt.puss och kram

Anonym sa...

hoppas du har det superbra, fina! det är tomt när din blogg inte uppdateras. saknar dig! kramar.

nippertippa sa...

anders: thanks, ska kolla upp det!

josefin: tack, det fick vi verkligen! vi åkte till en liten vacker stad i söder som heter dubrovnik. kan jag varmt rekommendera!

tintin: tack, söta du. det har verkligen varit underbart! men det är ju tur att ni också har haft fint väder. hoppas att allt är bra med dig och familjen! puss!

lisa: jag har saknat dig också, söta. jag har haft det fint, hoppas att du också har haft det bra! pöss.