tisdag 25 mars 2008

the world could end, we wouldn´t hear it

Borta bra, men hemma bäst! Helgen i London har varit sjukt härlig, men det kändes ändå ganska skönt att komma hem igår. Jag har saknat Betty och nu har jag en massa kattgos att ta igen. Men det var skönt att ta en paus från allt det där andra och att få komma till en annan stad, även om det råkade vara ganska kallt i London. Helgen har gått i kärlekens tecken, jag och P har inte gjort så mycket, har mest strosat runt på Londons gator och shoppat lite. Dessutom har vi varit som nyförälskade, det är en sådan mysig känsla. Det har varit vi i sex år nu och jag skulle inte kunna vara lyckligare än så här.

Jag spelade in en rolig videosnutt i söndags, då var vi ute och åt fin middag och drack lite för mycket vin. Och ja, jag har förmodligen världens roligaste pojkvän.


2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! ni verkar ju haft det toppen i london =) shoppade du nåt kul? undrar om du vill följa med mig och annika o se marit den 4 april? girls night out =) vi hörs! ha det bäst, kram o hej!

nippertippa sa...

emo: ja, det var helkul! men det blev knappt någon shopping, fast det gör inte så mycket. hmmm, det var verkligen gulligt av dig att fråga, men jag tror jag hoppar marit-spelningen. har tenta den dagen och kommer att vara helt slut. jag har en tendens att somna vid 22.00 på fredagar... men vi får ses snart, tycker jag! kram!