tisdag 11 mars 2008

london calling to the faraway towns

Yes, nu mår jag äntligen lite bättre! Men det är mycket att göra i skolan och jag känner mig lite oinspirerad och orkeslös. Har nämligen svårt för att koncentrera mig på något annat än London just nu; nästa helg åker vi ju. Längtar efter att få kika i coola second hand-butiker, dricka te och äta scones, spana efter Sienna Miller, andas in en annan sorts vårluft och låta romantiken flöda. Dessutom har jag redan kollat in vad jag vill köpa på TopShop:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...själv längtar jag till Köpenhamn nästnästa vecka ... Skippar klassresan till Wien/Prag och åker med roligare sällskap till en stad jag vill se Själv, på Egen hand (tål inte guidade turer och sånt...):-)
Kram
/A

Anonym sa...

åh, vad härligt att komma iväg, och till london också! :) jag hoppas du får alldeles underbart, söta!

Anonym sa...

hej! vad lustigt. jag ska också till london. åker den 21:e och blir borta i 5 dagar. späääännande. samma helg som du åker blir det då? :) kram!

nippertippa sa...

anders: åh, köpenhamn är också mysigt, hoppas att du får en härlig resa. mycket roligare att åka själv än med en hel klass, det håller jag med om. :) kram!

lisa: ja, det ska bli fantastiskt skönt. :) och det blir säkert fint. kram söta!

maria: åh, vad kul! ja, det är ju samtidigt då. får väl se om vi springer in i varandra då, det hade ju varit skoj. :) kram!