måndag 17 mars 2008

i need some fine wine

På fredag bär det av till London och jag ska försöka njuta av min korta semester (fastän det egentligen finns en massa jobbiga saker att tänka på, som till exempel att jag inte klarade den där tentan för några veckor sedan och att jag måste börja söka jobb). Just nu har jag i alla fall en förhoppning om att allt kommer att känns lite bättre och lättare när april och våren anländer och jag längtar efter alla vårkänslor.

Lördagen i Karlshamn var fantastiskt rolig, det var länge sedan jag skrattade så mycket och det var kul att umgås med mina fina klasskompisar. Vi drack vin och tittade på melodifestivalen och under kvällens gång avslöjade jag att jag älskar Amy Diamond (vilket jag själv inte ens visste om), Jennie undrade om Christer Sjögren sjöng om Europas porrindustri, Tanja försökte blåsa upp en luftmadrass med sina små lungor, Ann tyckte att några människor på teven såg korta ut (men det visade sig vara barn) och Hanna vågade inte vara med när vi skulle tillbe finska gudar. Tack för en jättefin och rolig kväll, tjejer!



Bjuder på en liten filmsnutt också; Bröstchock. Hur kul som helst!

4 kommentarer:

Marie Larsson sa...

Det ser härligt ut! Ha det gott i London. Kram marie

Fatima sa...

Jag rasar över denna nakenchock! Nejdå, verkar som en kul kväll ;) Ha det underbart i London och hälsa stan från mig! KRAM

Anonym sa...

Ha det bäst i London! Ska tänka på dig i Amsterdam ;)

nippertippa sa...

håll i hatten!: tack, söta du! :) kram.

fatima: hi, hi, det var det verkligen! ska försöka att ha det underbart i london och ska hälsa drottningen från dig. :) ha det bra, du med. kram!

johanna: tack, det ska jag ha! du får ha det bäst i amsterdam. :) kram.