onsdag 12 mars 2008

sick of being jerked around

Fy farao, vilken meningslös och jobbig dag jag har haft. Har mest känt mig tjock, deppig och ful. Och naturligtvis råkade jag gå förbi mitt ex, när jag var på väg mot mataffären, och naturligtvis såg han mig också. Han, som dumpade mig brutalt för flera år sedan, ser mig när jag är som fulast i håret (jag ska klippa mig på fredag, whee!) och när jag har ett äckligt munsår som jag desperat försöker bli av med. Det är ju inte meningen att det ska gå till så där! Han ska ju se mig när jag är som vackrast, så att han börjar ångra att han dumpade mig så där brutalt och kanske till och med blir kär i mig igen. Äh, egentligen bryr jag mig ju inte alls om honom eller vad han tänkte när han såg mig. Jag känner mig bara sur och eländig idag. Jag längtar till lördag, då ska jag gå på tjejfest i Karlshamn. Åh, vad jag är i stort behov av att få umgås med fina tjejkompisar och prata en massa tjejsnack. Det gör jag nämligen alldeles för sällan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet precis känslan, det är så taskigt när det blir så!
men han borde verkligen ångra att han gjorde slut med dig, du är finast både på insidan och utsidan. :)

hoppas du får det fint på lördag! pöss.

nippertippa sa...

lisa: usch ja, det känns ju allt lite orättvist. men visst får han skylla sig själv över att han dumpade mig! ;) jag tycker att det är du som är finast! pöss, söta.