onsdag 19 mars 2008

i should just be my own best friend

Jag måste erkänna att det tog sin lilla tid och det är faktiskt först nu som jag har fallit som en fura för Amy Winehouse och hennes musik. Jag köpte hennes skiva förra veckan och har lyssnat oavbrutet på den sedan dess; jag älskar hennes röst och hur delar av hennes musik låter som om den precis klivit ut ur 60-talet. Sedan älskar jag även hennes klädstil, ibland ser hon ju bara så cool ut att jag håller på att tappa hakan. Dessutom är hon nästan alltid fin i håret och jag gillar hennes tatueringar. Men ja, nuförtiden ser hon ju tyvärr alldeles för mager och sjuk ut, vilket förmodligen beror på att hon knarkar friskt. Det är så synd, det finns verkligen inget bra eller coolt med knark. Jag hoppas att hon kan ta sig ur det där, så att hon istället kan koncentrera sig på att skapa fantastisk musik.

Inga kommentarer: