söndag 30 november 2008

och jag håller din hand för hårt

Ja, jag vet, jag försummar bloggen. Men inspirationen tryter och jag vågar ändå inte skriva ner allt det där jag tänker på just nu (ibland blir jag nästan lite rädd för mina egna tankar och undrar om de verkligen är mina). Det känns skönt att lämna november bakom sig och det är nästan så att jag vill välkomna december med ett vinterskrik eller nåt. Jag känner mig hoppfull och har svårt för att koncentrera mig på något annat än de vardagliga rutinerna just nu. Ni måste hålla tummarna för mig på torsdag, ok? Jag hoppas på goda nyheter då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, spännande. jag håller alla tummar jag har! :)

(och de där tankarna som man inte tror är ens egna...dom har alla. du är inte ensam.)

kram!

Anonym sa...

Håller! Så spännande.

Anonym sa...

håller alltid tummarna!

nippertippa sa...

tack, snälla ni! vad söta ni är. :)