måndag 24 november 2008

jag hann ju aldrig fråga dig varför du hoppade



Jag tappar alla ord när jag lyssnar på det här. Like a bullet in the heart. Varför, varför, varför måste man förlora människor man älskar? Varför, varför, varför blir livet alldeles för tungt att bära för vissa människor? Det är så sorgligt och ibland blir det alldeles för mycket att tänka på och då får mina andetag knappt plats i min bröstkorg och då känns det som om jag ska gå sönder på mitten.

Jag trodde också att jag hade tid.

4 kommentarer:

Anonym sa...

mina ögon fylls med tårar bara jag tänker på det

Anonym sa...

åååhhh =/

Anonym sa...

åh, det är sorgligt fint det där.

nu har jag läst din blogg ett tag och jag gillar den. så du, du är länkad.

nippertippa sa...

usch ja, sorgligt är ordet...

paultergajst: åh, vad kul att bli länkad. nu ska jag minsann spana in din blogg! :)