måndag 10 november 2008

and the history books forgot about us

Första dagen på jobbet är avklarad och jag är helt slut och jag längtar redan till den kommande helgen. Hur orkar alla andra med det här? I´m just wondering. Det är kanske en vanesak? Anyhow, tack snälla ni, för era peppande ord. Så himla fint att jag höll på att trilla av stolen. Ni är bäst!

Och förlåt om jag tjatar, men det här är också så himla fint att jag får ont i bröstkorgen av all kärlek som ryms där:

Nu ska jag snart gå och lägga mig och det ska banne mig bli skönt att få sova!

3 kommentarer:

Marie Larsson sa...

Yep, kattern, mannen, sängen o datorn. Allt man behöver. Kram!

Anonym sa...

åh det är livet det, att bara ligga i sängen hela ''familjen''. putte ligger på fredrik o ludde på mig,o halvsova när tv:n är på finns inget mysigare. :)

nippertippa sa...

marie: ja, det är det faktiskt. det blir inte mycket bättre än så. :) kram!

jossan: åh, vad mysigt det låter! jag älskar verkligen också att mysa i sängen med katt, sambo och dator. :)