onsdag 3 december 2008

det ekar mindre när jag fyller mig med dig

Åh, jag älskar att komma hem till ett julpyntat hem! Det är hög mysfaktor och jag har till och med köpt en ny julskiva för att komma i rätt stämning till jul. Ska försöka komma ihåg att ta några bilder och visa sedan, känner mig ganska nöjd med mitt julpynt i år. Blev så glad över att det snöade idag att jag struntade i att fälla upp paraplyet på väg hem efter jobbet och fick många konstiga blickar från människor som gömde sig under sina paraplyer. Men jag tycker helt enkelt om att känna hur snöflingorna fastnar i mitt hår och hur de smälter på min läpp.

Fjärilarna fladdrar i min mage, de rusar genom hela min kropp.
Jag är full av förväntan.

Dessutom har jag precis upptäckt Kristian Anttila (jag vet, typ hundra år efter alla andra, som vanligt) och är helt såld. Så himla bra att jag blir alldeles snurrig.

Inga kommentarer: