onsdag 29 oktober 2008

fingers like snakes and spiders in my hair

På lördag är det Halloween-party på Debaser här i Malmö and it´s the place to be, såklart! Min snygga och coola kille kommer att spela skivor där i början av kvällen tillsammans med en kompis (de går under namnet Discoteca Carpathia) och det kommer att bli sjukt bra musik, så ni måste ju komma! Inget snack om saken, eller hur? Det blir dessutom lite roligare om man klär ut sig, man kan till och med vinna ett fint pris för bästa dräkt. Jag tänkte gå som 80-talstjej och om jag inte fegar ur ska jag till och med ha en rosa peruk på mig. Om jag nu har någon att gå med, vill säga... Hmm, någon som är på?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallåj! Jag fyller år på fredag, men jag ska ec ut på lördag.. tänkte faktiskt på debaster. så skriver du om det... kanske ses där då..:)

Fatima sa...

If I was a rich girl la la la la la la la la la la la la la la la If I had all the money in the world... Ja du skulle jag komma.

Synd att Malmö ligger så in i bomben långt bort! Eller att jag bor så in i bomben långt bort ... det är ju en rolkningsfråga.

Självklart ska du ha den rosa peruken. Plåta lite och visa oss som inte kan komma också. Pliiis :)

Anonym sa...

hej, vet fortfarande inte riktigt vad jag vill - förlåt! känner mig som en svikare =( kram!

nippertippa sa...

jossan: vad kul det var att träffas, det får vi göra snart igen! :) kram!

fatima: åh, vad jag önskar att karlstad och malmö låg närmare varandra! det hade ju varit kul att festa ihop. :) näe, jag fegade ur och använda aldrig den där peruken... men kanske någon annan gång. :)

emelie: äsch, du är ingen svikare! hoppas att du mår bättre nu, söta. kram!