onsdag 8 oktober 2008

caught up in circles confusion

Idag känns det, av en del olika anledningar, faktiskt lite bättre. De svarta molnen har skingrats en aning, huvudvärken har släppt och cementklumparna i magen väger inte lika tungt (men tröttheten är tyvärr inte lika lätt att bli av med, jag börjar inse att jag måste börja träna något, hur tråkigt det än är).

Jag har skaffat mig ett nytt beroende, jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag gjorde det. Jag har ju varit så anti hela tiden och lyckats undvika det där stället, men efter påtryckningar från söta Emelie kunde jag bara inte motstå Facebook längre. Vill du bli Facebook-kompis med mig? Då hittar du mig här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu har jag petat på dig ;)
krams!

nippertippa sa...

maria: hi, hi, och jag har petat tillbaks! det där med facebook var ju riktigt kul. :) kram!