onsdag 24 november 2010

this just in:

* Snön har kommit till Malmö! Och idag är det exakt en månad kvar till julafton!!1
* Ikväll ska jag ut och äta med mina fina vänner, det är vardagslyx när den är som bäst (som Engla kanske skulle ha uttryckt det).
* Snart är det äntligen helg igen! Då ska jag klippa mig, städa och julpynta lägenheten, kanske köpa några julklappar och mysa med killen och katten.
* Jag har gillat Britta Persson sedan hennes första EP, hon skriver så himla bra låtar. Jag har dock inte lyssnat in mig på hennes nya skiva, men tack vare Linda håller jag nu på att lyssna sönder den här låten.
* Alltså, jag tycker om mina kollegor, men ibland håller de på att ge mig en hjärnblödning. Som när de vill förklara chefens dåliga humör och konstiga beteende med att hon kanske har PMS eller att hon har kommit in i klimakteriet (ja, på allvar!!1). Alltså, kan vi bara sluta upp med att förklara kvinnors beteende som något hormonellt, tack.

Inga kommentarer: