måndag 17 oktober 2011

wherefore art thou Romeo?

Jag fick ett meddelande på en av de där dejtingsidorna: "Du kan ju för fan ta och lägga till mig på MSN: jontep99@live.com. Är jävligt trött på alla sura PK-fittor som inte svarar. Du ska bli min flickvän, fattat?! Och nej, du får ingen jävla bild, för mitt utseende spelar ingen roll. Du är tjejen. Har du tur kanske vi kan cama lite". Alltså... WTF?! Nej, det kommer ju aldrig att hända. Du är härmed blockerad, idiot.

Gaaah, var kan man hitta en normal, klok och ödmjuk kille? Som dessutom är jämställd, söt och intressant? Och som inte är rädd för att binda sig och är redo för barn? Någon som vet?

10 kommentarer:

pop my heart. sa...

Åh, jösses! Charmigt sätt. Och om du kommer på vars man hittar de där fina, bra och gulliga killarna får du gärna höra av dig. (Efter att du hittat en åt dig själv först såklart!)

P sa...

OMG! Usch det där bekräftar mina fördomar om nätdejtning. Men det är ju många som lyckas så några normala måste det ju finnas där ute. Eller har man dålig tajming? Nu är alla som var heta singlar när man själv inte var singel upptagna. Får väl vänta på spruckna förhållanden då.. :D

Klara sa...

Alltså, det var sjukt obehagligt. Ägandebehov utan att ens ha träffat dig? Man får ju hoppas att ingen mer drabbas av honom!

Fatima sa...

Vilket as! Jag ska hålla utkik efter de där prima männen. Hojtar till om jag får span på nån passande ;)

nippertippa sa...

pop my heart: verkligen charmigt! herregud alltså. ja, jag lovar att höra av mig då. de borde ju verkligen finnas någonstans, tycker man ju.

P: usch ja, svårt att ta det på allvar... men mina vänner träffades faktiskt på Spraydate och är nu gifta. så det kan ju funka. ;)

klara: ja, läskigt obehagligt. men han lär ju inte få någon tjej på det där sättet... hoppas jag innerligt, iaf.

fatima: tack, söta du! det kan behövas. ;)

Anonym sa...

Jag fick samma meddelande. Kan säga att man kan hitta riktiga guldkorn där, men då får man leta en jävla massa. I did and I think I found something. Lycka till!! kraam.

Sofia sa...

Jag hittade min på ett LSS-boende där vi båda jobbade. Överhuvudtaget vill jag rekommendera killar som jobbar i människobehandlande verksamheter. Mycket bra erfarenheter av dem. Börja planka in på utbildningsdagar kanske?

Moa sa...

var han ett skämt eller försöker han ragga sådär på riktigt?

Josefine sa...

Så poetiskt! Men jag tror på nätdejting. Idioter finns överallt. Både på krogen, på jobbet, på nätet och överöverallt. På nätet kan man ju faktiskt bara radera/blockera. Inte lika lätt i verkligheten. Jag och Mikael träffades genom att jag skrev en kommentar i hans blogg... haha.. Så nätet är ju grymt!

nippertippa sa...

anonym: men gud, vad sjukt. ändå fint att veta att det finns riktiga guldkorn också. lycka till själv och kram tillbaka!

sofia: ja, jag tror att du har en bra poäng där faktiskt. tack för tipset! :)

moa: väldigt svårt att ta det på allvar, verkar ju inte vara någon normal kille iaf...

josefine: ja, det är ju sant såklart. och mina vänner har träffat sina kärlekar på nätet, så visst kan det gå. åh, vad roligt att ni träffades tack vare hans blogg. så himla grymt ju! :)