söndag 30 januari 2011

reading is sexy


Alltså, kolla in min bokhög. Läslusten har varit borta länge nu, ibland blir det bara så. Att den försvinner. Det är nog stressen som jagar bort den. Men nu måste jag verkligen ta tag i det där. Listan över böcker jag vill läsa bara växer, samtidigt som jag inväntar läslusten. Igår påbörjade jag John Ajvide Lindqvists senaste verk. Han brukar inte göra mig besviken, så jag hoppas på det bästa. Jag peppar med min (och Rorys) reading is sexy-tröja (och ja, jag är lika trött som jag ser ut).

3 kommentarer:

slukerskan sa...

tycker att du ser mer fin ut än trött! :)

ak sa...

Instämmer med Sandra! Och den där t-shirten är en såndär grej jag varit sugen på ungefär hur länge som helst, nu när jag såg den på dig gjorde jag slag i saken och köpte. Vad är det det kallas på modebloggska, "inspirerad"? :D

nippertippa sa...

sandra: aww, gulle dig! :)

ak: åh, vad kul att du slog till. klart att du också ska ha en sådan ju. :) <3