lördag 29 januari 2011

kära dagbok



Äntligen helg igen! Jag försöker tänka så lite som möjligt på allt som stressar mig på jobbet och på intervjun som väntar på måndag (den som kan leda till en fast tjänst). Idag har jag ätit frukost på stan med fina vänner, handlat ännu en blommig klänning från H&M, en turkos kofta med vita fåglar och fem böcker (för att locka fram min läslust som har gömt sig) och varit i Lund och hängt med syster yster och mina fina gudbarn (först knattebio, sedan fika med semla). Nu har jag duschat och tagit på mig pyjamasen (eller det gjorde jag faktiskt för flera timmar sedan) och kommer förmodligen att somna innan tolv. Aj löv the helgmys.

2 kommentarer:

Fatima sa...

Åh, vad spännande med intervju. Jag önskar dig pepp och massor av självförtroende inför den. Lycka till!

nippertippa sa...

fatima: åh tack, snälla, fina du! <3