tisdag 28 december 2010

day 15 - your dreams

Ett litet torp på landet. En ny dator. Att jag och mina nära och kära får vara friska och lyckliga. En Alexa. Att få se och uppleva Mexiko och Japan innan jag dör. En lägenhet i New York. Att kunna försörja mig på mitt skrivande. Ett badkar. Att någon gång få en Sixten och en Astrid som kallar mig för mamma. Ett litet hus i södra Frankrike. Lust och ork till att börja träna och gå ner i vikt. En varmare lägenhet om vintern. Att den här världen inte går under inom en snar framtid.

3 kommentarer:

Fatima sa...

En tanke bara... Du skulle kunna byta ut "gå ner i vikt" mot "tycka om mig själv så som jag är". Ja, det tycker jag att du ska!

Emelie sa...

Håller med Fatima!

Annars tycker jag att du ska ha allt det där, och det tror jag att du kommer att få! <3 Förutom hus i France i lgh i NY. Vi kan väl stanna här JJ? ;)

Kramis!!!

nippertippa sa...

fatima: gulle du! ja, man borde väl egentligen tänka så... men ibland är det lättare sagt än gjort.

emelie: aww, gullig du är. man kan ju ha hus och lägenhet lite överallt här i världen, så att man flyttar runt lite... eller nåt. ;) kram!