onsdag 22 december 2010

day 13 - this week

Det är ju julveckan! I övermorgon är det verkligen julafton... Tiden går nog lite för fort, för att jag ska hinna få någon julstämning. Julen är verkligen inte som när man var liten, även om jag fortfarande tycker att julen är det bästa med hela vintern. Jag är, som sagt, ledig den här veckan och njuter av att ta det lugnt. Särskilt om morgnarna. Igår var jag barnvakt, idag tänkte jag tvätta och städa. Jag försöker att inte stressa upp mig över allt som borde göras eller över allt arbete som väntar mig nästa vecka. Ikväll ska jag och P ha vår egna julafton med julklappsutdelning och imorgon åker jag (med katten) till mina föräldrar för att fira jul. Där ska jag bli ompysslad, äta god julmat, hänga med nära och kära och BADA BADKAR!!! Vilken lyx, alltså. Åh, jag hade velat vara ledig nästa vecka också...