tisdag 7 september 2010

she´s got you high

Alltså, jag vet att det känns lite uttjatat vid det här laget, att nästan alla vill ha den (några lyckligt lottade har till och med köpt den) och att lyckan egentligen inte sitter i några materiella ting. Men hjälp, vad sugen jag är. Jag kan helt enkelt inte sluta tänka på henne; den bruna skönheten Alexa. Vi skulle kunna ha det så fint tillsammans, Alexa och jag. Hon skulle kunna rädda mig från vintermörkret som väntar på att suga musten ur mig, hon skulle kunna förgylla mina dagar. Och jag lovar, jag skulle ta väl hand om henne och vårda henne ömt resten av mitt liv. Please, jultomten?

7 kommentarer:

Kulturkoftan sa...

Jag skulle sova sked med henne! VILL HA, VILL HA.

Hannah sa...

Jag skulle också väldigt gärna vilja ha den!

nippertippa sa...

åh! en dag får vi kanske känna hennes mjukhet mot vår hud. *hoppas*

Anna sa...

Verkligen ljuvlig, den lilla busen.

Emelie sa...

Ska vi köra en trissomgång imorgon igen eller hihi

Emelie sa...

Jag drog en nitlott igår JJ! Vi får börja spara till NY helt enkelt...

nippertippa sa...

Emelie: Jag vann 50 spänn!!! Så nu blir det två nya lotter och då kommer jag att kamma hem vinstlotten. NY here we com! :)